Esrayd Merhaba kızlar ben 12+2 haftalık hamileyim bulantılarım hala devam ediyor afedersiniz yediğimi çıkartıyorum ve bebeğimi besleyemiyo muyum diye çok korkuyorum. Bilgileriniz var mı size danışmak istedim
Meriwa Esrayd canm olur mu doktorun ilaç verir bide 12 den sonra vitamine başlıyor sen korkma bişey olmaz doktorun bişey olsa eksik sana söyler 20 haftama kadar kilo bile almadım ben
Meriwa Esrayd hiç korkma cok güzel anne olursun kendini zorlama da sevdiğin şeyleri ye azcık ye ama ye sağlıklı şeyler ye yoğurt süt peynir yeşillikleirni ihmal etme sakın