14+4 haftalık hamileyim İki gündür iştahım azaldı bir kaç saat bişeyler yemesem ellerim titremeye başlardı iki gündür acıktığımı bile hissetmiyorum ve karnımda bir değişiklik hissediyorum iştahım azaldığı için psikolojik olarak mı hissediyorum bilemiyorum başka bir sıkıntım yok sadece kendimi farklı hissediyorum neden olabilir acaba içinizde bu şekilde olan varmı🤔