Bussraaa Kızlar 38 haftadayım nefes darlığı ve kalp çarpıntısı yaşıyorum yatınca sizde de var mı böyle sıkıntılar
sevenpolat Bende 38 haftadayım bende önceki haftalarda vardı çok normal son haftalarımdayız az daha sabr canım