Alisa_ Emnemrahf eğer kan testi yaptirmak istemiyorsan, 3-4 gün daha bekle bir daha yap, sabah kalktığında ilk idrarla yap) Bebek ne kadar yeni olursa o kadar az gozukur cizgi)
Deletedmom95 Çok çok silik bir çizgi gördüm sanki. Adetin geçtimi. İstersen bi kaç gün sonra tekrar yap canım 🌸 Rabbim gönlüne göre versin inşallah ☺️
Emnemrahf Deletedmom95 bir gün gecti canım sabah ilk aldım yaptım byle cıktı bende sanki gördüm silik bi çizgi saglık ocagındaki hemşire yarın gel bi kandan bakalım dedi
Deletedmom95 Emnemrahf yenidir canım ondan bu kadar siliktir. Kan testi ver en kesin sonuç olarak. Bide istersen erken gebelik testi yap 🌸
Taze-anne Ben de adetten 2 gün önce yaptım böyle çıktı var yok arası. Emin olmak için daha sonra erken gebelik testi aldım o adetten 6 gün önceye kadar gösterebiliyormuş onda net iki çizgi çıkmıştı. Bence hamilesiniz geç döllenme olabilir🥰🥰