Lalesen Merhaba kızlar hamile kıyafetlerinizi nerden aliyorsunuz. Tavsiye edebileceğiniz yer varmıdır.. ozellikle tayt arıyorum istediğim gibi rahat birşey bulamadım. Hamile pantolonlarında da rahat edemiyorum. Fikri olan varsa yardımcı olabilir mi
Cigdemveminik Lalesen lcwden iki tayt iki tişört aldm normalde giydiğim uZun tişörtleride kullnıyorm 34+3 üm yni yeni hiç bişy olmamaya başladı diyebilirm olanlar yetiyo şmdilk
zeyzey95 Lalesen Trendyol da MYRA diye bi marka var iki tanesini 80 tlye aldım çok rahat kumaşları çok güzel iç göstermiyor tavsiye ederim
Eymen-s Lalesen ben Lc de çalışıyordum şimdi Doğum iznindeyim ordan bi pantolon almıştım 5 aydır onu giyiniyorum çok rahat bide bol paça beli lastıklı iki Esortman tarzı aldım bütün hamilelik bitiyor şükür 😂
Deletedmom95 LC Waikiki de hamile eşofmanları var. Ben daha karnım pek çıkmadığı için alıp kullanmadım. Ama kullanan arkadaşlarım var çok da memnunlar 🌸
DilanDag Cigdemveminik internetten mi alıyorsunuz LCW mağazasına gittim hafta sonu hamile kıyafetine dair bir tişört birde tulum vardı başka hiçbir şey yok çoğu şubesi öyle 🤷
Lalesen Cigdemveminik t shirt te sıkıntı yaşamıyorum bende uzun bol t shirtleri kullanıyorum. Lcw ya bakıcam teşekkür ederim😊
Lalesen Meriwa haklisin aslında ama tayt da tshirtle giy çik rahat oluyor guzel bir tayt bulduktan sonra :)