Fatihmina60 Kafamı kalıdramıyorum mıdem hıc bır sey almıyor yedıgım hıcbır seyden tat almaıyorum üşüme tutuyor 3kılo vermısım normal mı
Meriwa Fatihmina60 canm normal gene doktoruna sor da sen ama vücut kendini adapte ediyor alışma süreci halsiz uykusuz bazen öyle ruh gibi yatası geliyo insanın normal yani bol bol su iç dinlen cnm nemsiz bırakma vücudunu
Mehtapakgl Fatihmina60 kuzum ağzıma bir lokma ekmek koysam kocaman oluyor. Midemde taş var sanki. Halsizlik diz boyu. Sürekli uyuma isteği.
Miniginannesiiii1111 Fatihmina60 o haftada yataktan çıkamiyordum elim kipirdatmiyordu hiçbirsey yemiyorum ve 15. Haftama kadar hiç kusmadan 6 kg verdim şimdi 27 haftalık hamileyim şükür 26. Haftaya kadar toplam 7 kg aldım haftaya kontrolum var daha ne kadar kilo aldığımi bilmiyorum 🙈
Selinanne Fatihmina60 hepsi normal annesi,12 hafta bitsin sihirli değnek değmiş gibi olacaksın emin ol. Çalışmıyorsan yat dinlen bol bol. Ben ise giderek geçirmek zorunda kaldım o zamanları şimdi 15 haftalik olduk çok şükür diyorim
Gulozkan Canm normal galiba ben de 6+2 deyim sürekli uyuyorum ve ara ara kasıklarım ağrıyor ama bulantim hiç olmadı sadece canım hiç bişey yemek istemiyor
Fatihmina60 Gulozkan bulantı oluyor ama cıkarmıyorum bunlar ınsllah guzel seylerdır hastnede serum yesem nasıl olur zararı olur mu
Gulozkan Fatihmina60 o anlık için iyi gelebilir ama uzun süreli çözüm olmaz çünkü bulantı bildiğim kadarıyla 4 aya kadar sürüyor serumda ki ilaçlar bebeğe de zarar verebilir riske atma bol bol dinlen bulantıya iyi gelen yiyeceklerden tüketmeye çalış
Taze-anne Kızlar bu Fatihmina60 canım özellikle salatalık ye. Salatayı soy uzun uzun doğra üzerine limon sık tuz ekle. Mideyi efsane yatıştırıyor ben onunla fayda buldum
7Mayyyyy Kızlar 6+5 haftalık hamileyim midem sabahları lavaboya girince bulanıyor bu sabah da başım acayip ağırıyor umarım böyle devam etmez.
Fatihmina60 Mehtapakgl butun ger yerım agıryor bırbırmıze bol bol dua edelım arkadaslar tek degılmısım dedıklerınızı yapmaya basladım
Mehtapakgl Fatihmina60 yok bacım yalnız değilsin 😁 aynı dönem hamile kalan tüm kadınlar aynı durumda. Allah kucağımıza almayı nasip etsin 💕👶
531esglm Fatihmina60 Canım kendini kötü hissetmen de normal malesef çoğu gebelerde 3 ay dolana kadar bu şekilde oluyor. Belirtiler kaybolunca da korkma ara sıra gelir gider hep kötü olacaksın diye bişey yok strese girme hemen 🤗
Fatihmina60 531esglm ay canım strese gırdık eşimle bugun belırtı yok bır sey mı oldu ıdye sıze mı öyke oldu
531esglm Fatihmina60 yok canım benim de öyleydi stres yapma o daha çok etkiler bebişi🤗 ben ilk 3 ay baya kilo verdim daha sonra almaya başladım sürekli mide bulantısı halsizlik ama günü gününü tutmuyordu tabi. 4.ay bi almaya başladım şimdi durduramıyorum kendimi 10 kiloya yakın aldım😂