Annem Beyza olmasını çok istediği için 3ü arasında kaldım sizce hangisi
ilknremrh kızım olsaydı bende Beyza koyacaktım anlamı çok güzel
ilknremrh hepsi çok güzel:) beyza duru dedim ama beyza tek başınada harika
Beyzanur 🧚🏻♀️
EbrarBilgem teşekkür ederim 😊
zeyzey95 evet anlamlı bir isim ikinciye gerek var mı ona karar veremedik 😊
ilknremrh bence yok siz bilirsiniz tabi 🥰
zeyzey95 teşekkür ederim 💕
Fatma8988 teşekkür ederim 💕😊