maggie canım doktorum bana gerekli görmemişti ama ben yumurta süt vb şeyleri yiyemediğim için kendim istemiştim. OMEPA VM kullanıyorum, içinde balık yağı da var gayet yeterli geliyor tavsiye ederim. Bir de bu vitaminler eczanede çok pahalı, mesela bu vitamin burda 110 küsur civarlarda ben internetten güvenilir siteden 78 liraya alıyorum. Vitaminlerin önemli olduğunu düşünğyıeum, sonuçta her gün aynı miktarda aynı beslenemiypruz eksik kalanlar oluyor onları tamamlıyor.