koseoglu-elif33 canım ben 20 haftalık oldum bugün, 4 gündür bende de var dün doktoruma gittim sızıntı olabileceğini bunun amniyosentez testi olduğunu söyledi. Dün 120 liraya aldık testi (gebelik testi fibi) doktor rahim ağzından spektum la sıvı alıp teste damlatıyor sızı olup olmadığı anlaşılıyor. Bence aksatmamalısın, doktora gidip bunu yaptır için rahat etsin kuzum geçmiş olsun🙏