Cakmak bende ilk hamileligimde yogun killanma olmustu. Agda yapardim hemen yine cikardi hemde daha koyu ve cok. Karnimda hic yokken killar belirgin olmaya basladi ayni sekilde kollarimdada. Ve cildim, özellikle koltuk altlarim lekeli gibiydi (kil yokken bile, leke sanki varmis gibi görüntü veriyordu). Fakat dogumdan kisa bir süre sonra normal haline döndü 🙏🏼 Fakat ikinci hamileligimde tam tersi oldu, killarim normalinden daha az ve acik renkte, hic leke yok cildimde. Hatta göbek cizgisi bile olmadi bu sefer. Ve en güzeli kac aydir agda yapmiyorum, bacak ve koltuk altlarimda hala killar cogalmadi, cok seyrek.. ama bu durumun dogumdan sonra degisecegine simdiden üzülüyorum 😂😂😂 ilkinde ise gecmez diye endiselenmistim, ama geciyor 2-3 ay icinde…