Melmel35 ya hem ağladım hem okudum yazdıklarını, içime nasıl bir soğuk su serptin anlatamam, Rabbim seni de evladını da hiçbir zaman darda koymasın. Evet progestan kullanıyorum ve uzanıyorum dinleniyorum. Rabbime yalvarıyorum elimden başka gelen bir şey yok 🤲🏻 kalp atışlarını duyduk daha önce de sadece görmüştük. Bugün dinletti 140 atıyor dedi. Ama kese bozulmasıyla ilgili olumsuz şeyler okudum hep, mahvetti beni o korku.