Kızlar sabah uyandım karnım gurul gurul ve ağrıyordu. Sanırım ishal olucam dedim ama sabahtan beri zorlarım çok afedersiniz normal di ishal değildim. Kahvaltı falan yapmadım daha sadece su içtim mideyi çok zorlayarak kustum acı su. Karnımda gaz sancısı gibide agrı var düzenli değil ama arada vuruyır arada normalim. Haftam 32+2 doktora gitmeli miyim sizce normal mi