DilayKarata Günaydın kızlar benim gibi 5+1 olan varmı :) daha kontrole bile gidemedim :( kan testi yaptık hemen eşimin memleketine geldik. Merak ediyorum bücürüğü nasıl 💕
Ruzgarperisi DilayKarata 4+5 son adete göre. Doktora gitmedim. Daha önce bir düşük bir kürtajım var. Bu 3cu gebeligim.doktor korunmam lazım dedi.mart ayında kürtaj olmusdum. Hiç beklemedigim anda oldu.guya korunuyorduk tek seferle bişey olmaz dedik. Şimdi çok korkuyorum aynı şeyler başıma gelicek die☹️
Suber DilayKarata gün içerisinde bazen midem bulanıyor ama rahatsız edecek boyutta değil. Hiç belirtim yok diye tedirgin oluyorum 😂
Ecesuben DilayKarata bizim gibi birini buldum :)) çoğu insan çok erken ne aceleniz vardı diyor:) sizde de aynı mı:))
Ruzgarperisi DilayKarata nerdeyse 1 haftadır regl görmüyorum.belki bugün gidicem bakalım randevu ala bilirsem