Selam kuzular şükür Rabbime nasip oldu bana da anne olmak ve bu yazıları yazmak biraz uzun oldu içten yazıldı gözyaşlarıyla şükür hamileliğim boyunca çok zorlandım enfeksiyonum vardı gebelik koleztazı çıktı 6. ayımda kan içinde bırakıyordum heryerim yara şuan kalıcı gibi gözüküyor öyle berbat bi hastalık ki kaşınmaya doyamıyıursunuz her türlü yolu da denedim kaşımamak için tek çözüm doğum du kuzular 3 ay salihim için dayandım bitik durumdayım Kafayı yedim yeri geldi anneden babadan uzak bir şehirde kimse aile gibi olmuyor du da içime kapanıp herkesten uzaklaşmıştım. Özel bir hastanede kontrole gidiyordum kuzular son 1 hafta da artık karaciğer emzimlerim tavan yapmış dayanamıyordum doktoruma söyledim birden bire ilgisizliği başladığı habire erteliyordu dogumu ve unutuyordu beni dayanamadım başka en iyi özel bit hastaneye gittim biliyordum hissediyorum da artık kötüye gidiyorduk bebeğimle doktor güzelce baktı testler yaptırdı hemen almalıyız dedi nasıl dayanabildin bu kadar dedi tehlikedesiniz bebek hassaslaşmış dedi o gün almak istedi ya da en geç ertesi sabah sabahı seçtik bebeğimin gelişimi şükür iyiydi iri bebekdi 2 hafta gelişimi öndeydi 40. Hafta gözüküyor du neyse kuzular ertesi sabah hastaneye geldim sabaha kadar bi heyecan bi korku dualarla sabah ettik sezeryan için hazırladılar beni o zaman hissetim anne olacağımı ağlamaya başladım eşim hep destek oldu kaynanamla annem yoldaydı yetişemedi neyse ameliyata alındım belimden iğneyi vurdular hiç bir acısı yok kızlar inanın güzelce yaptık ve bacaklarıma soğukluk gelmeye başladı uyuşmus belimin altı 10 kişilik bir ekip başımda önüme örtü serdiler başlamışlar da haberim yok Bişeyler oluyor asagı da ama acı hissi yok hemşire başımda konuşuyor başladık bile deyince gülme tuttu beni 🤦🏻♀️☺️destek oluyor bu bana çok iyi geliyor ta ki bebeğin çıkma anına kadar bebek beklediğimiz den kilolu çıktı baskı hissetim paniklemeye başladım kelime i şahadeti getirdim gidiyorum sandım duramadım yerimde hemşireye bayıltmalarını söyledim hemen vurdular iğneyi kendimden geçtim uyanmaya başladım bebeğimi yanıma koydular inanamadım benim olduğuna o kadar güzeldi ki kurban olduğum Allah’a nasip etti onu bana onu temizlemeye götürdüler estetik yapıştırma yaptılar bana ufak bir çizgi belirgin degil pek kuzular yukarı çıktım eşim aglamıs bebeğimiz kucağında ilk iki gün çok zordu kalkış da çok zor degil ağrı çektim 2 gün kesilen yer yanıyordu eve geldik 3. Gün topladım kendimi çocuğum için ayaklandım baya ve yürüdükçe inanın açılıyorsunuz bebeğimin tek sıkıntısı şuan emmek sütüm var fakat göğüs ucum büyük ve düz herseyi deniyoruz 4. Gün birden cekti yine unuttu zorlu bir süreç çok üzücü ama pes etmemeye calısıyorum beterin beteri var şuan miniğim uyuyor miss kokulum çok güzel bu dünya da en güzeli anne olmak hersey bomboş ödüm kopuyor kalbim sızlıyor o ağlayınca bile Rabbim herkese nasip etsin bu duyguyu kimseye aratmasın insallah hamile olanları Rabbim kurtarsın insallah Salihim 4.250 doğdu sorulanız varsa alabilirim Ve kuzular dua edin olur mu benim yawrum da emmeye alışsın insallah 🤲🏻👼🏻🧿