Kızlar bugün bebişimi kucağıma aldım çok şükür hemen buraya yazmak istedim. Ben en baştan beri normal doğum istiyordum doktorumda bebiş 41+1 olunca bugün sabah saat 8de suni sancı ile başlattı . İlk başlarda bişey hissetmedim ama zaman ilerledikçe anacılar sıklalaştı gelip muayene ediyorlar 5 saat sonra açıklık yeni oldu daha sonra tekrardan muayene nst derken 2 cm’den fazla açılma olmadı suyumu doktorum patlattı o kadar saat sırf ısrarım için sancı çektim. Daha sonra bebeğin kordonu sıkıntı oldu aşağıya inmedi kalp atışları zayıfladı derken acil sezaryen. Ama ben ağlaya ağlaya gidiyorum. Neyse bebek doğdu giydiriliyor doktorum bana döndü dedi ki miyom var sende alayım onu da muhtemelen bebek o yüzden gelmedi. Ben şok 😂demem o ki çok ısrar etmeyin benim gibi bi konuda yoksa zararlı siz çıkarsınız😂hem doğum sancısı çektim hemde sezaryen dikiş acısı😂