Aygul01 Arkadaşım bence sen üslubum iyi diyorsun ama sadece sana iyi geliyor sanırım, başından beri kadınla nasıl konuşmuşsun ki kadın çok iyi sabretmiş, hamilelik döneminde alıngan olmuş olabilir olmamış olabilir, yorum yapıyorsun cevap verilince de alınma etme, sen de yazma o zaman kadının sorusunun cevabını biliyorsan yazarsın bilmiyorsan geçersin. Kocasına kadar abartmışsın yani sanane , kişi kendinden bilirmiş işi diye bir söz var sanırım ondan dolayı abartmışsın. Neyse herkesin karakteri Farklı çok uzatmamak gerek.