Arkadaslar ben 37+3 haftalik hamileyim
kasiklarimda ve karnimda adet sancisi gibi sanci var duzenli olarak giriyor belime vuruyor sonra karnimda da sertlesme var alt tarafinda sanki aciklik hissediyorum tuvolete gidince bi bosluk hossediyorum baski var gibi sizce hasta eye gitmem gerekir mi