Gokdem eeee endişelenme adet olman gerekirken hamile kaldığın bir dönemdesin hormonlar doğal olarak ne yapacagını şaşırmış durumda ☺ zamanla azalır benimde çok fazla agrım vardı 6. Haftamdayım hala biraz var. Şiddeti artarsa doktoruna danış