Aloneanqel Kızlar 6+3 üz ama acayip karın ağrım var. Birden geliyor ve biraz sonra geçiyor bu ağrı. Progestan verdi doktor akşamları alıyorum ama hala aynı. Benim gibi olanlar var mı? Normal mi bu ağrılar?
Aden23 Aloneanqel çok çektim birkaç hafta sonra geçer hiç panik olma. Şuan 16 haftalık ve hala ara ara devam ediyor. İlk hamileliğimde hiç olmamıştı her gebelik bir değil işte rahat ol.
Meyragun Aloneanqel Benim de gebeliğin ilk gününden beri ağrıyor.8+2 yim.Doktor normal olduğunu,rahmimin büyüdüğünü söyledi.Hatta şuan bile ağrıyor reglmişim gibi..
Aden23 Aloneanqel bana kalırsa ilaç bile kullanma çok kötü değilsen bana da verdi dr endol fitil ağrı için. Sıktım dişimi hiç kullanmadım.
Ilknur74 Meyragun bende de aynısı ya 7+6 yım karnım ağrıyo kasılıyo özellikle sabahları ve geceleri acaba dedim doktora göstersemmi ?
Aloneanqel Ilknur74 doktora görün canım. Ben söyledim işte doktora düşük riski olabilir diye bu ilacı verdi kullanıyorum. Allah ım hepimizin bebişlerimizi korusun 🤲🏻