Sedanurtmr Kızlar 8 ayıma girdim karnım çok kaşınıyor yırtcak gibi oluyorum ve böyle yanıyor 🤦🏼♀️😓 çatlaklarım oluştu o kadar krem ve yap kullandım fayda etmedi. Başka ne yapabilirim yardımcı olurmusunuz😓
Seyhann0606 Sedanurtmr alakasız olcak ama ben 5. Ayıma gircem benımde karnım kaşınıyor normal mi bu zamanlarda olması ?
aysehifa4 Sedanurtmr Benimde çatlaklarım hat safada 9ncu ayıma giricem doktorum fito yazdı kullanıyorum ama bakalım doğumdan sonra bitkisel krem düşünüyorum çünkü şuan çok gergin ya karnım kızımda büyüyo sürsemde fayda etmiyo gibi hissediyorum
Yasemin_58 Kantoron yağını duymuştum canım catlak görünümünü hafifletiyormuş Bi de fito diye Bi krem sürünce de hafifliyormuş ben hiç denemedim ama denemek istersen sen de yine Bi araştır
Sedanurtmr Seyhann0606 tabi normal benim arkadaşımında 5 ayında başlamıştı karın gerildiği için çatlıyor o yüzden 😓