Kizlar gebelik sekerim cikti dr gunde 1 saat yuruyus verdi birkac gundur yuruyorum. Bu aksam cikmadan once bacagmdan belime agri girdi kaslarim kasildi sandim ben yine yarim saat yurudum sonra aksam camasirimda 1 damla kan gordum 13. Haftamdada kasilmam olmus ve lekelenme yasamistim riskim olmustu. Acile gittim nst bagladilar sonra ultrasonda bakti doktor ve hersey yolunda dedi ilaca bile gerek duymadi. Sivilce gibi birseyde yok kanayacak. Eve geldigimde akintim geldi baktgmda pembelik bile yoktu kanamam yoktur degil mi icimi rahatlatmaya calisiyorum uzun oldu Hakkinizi Helal edin.