Hanımlar merhaba bu ay gebelik planladık eşimle ama adet oldum 3 gün normal de günüm 5 gün sürerdi kesildi sonra 1 gün geçti kahverengi lekelenmem oldu akıntı başladı sonra gebelik olabilir mi böyle bişey başınıza geldi mi yada neden olmustur Test yapmalımıyım çok soru sordum 🙊🙈 yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸