Kızlar merhaba 15+2 hamileyim hamilelikten önce de diş eti problemim vardı ne yazık ki genetik bi durum hamilelik öncesi tedavi planlıyodum ama nasip olmadı aranızda diş eti hassasiyeti için diş hekimine giden var mı? gittiyseniz uyguladığı tedavi hakkında bilgi verebilirmisiniz veya evde biraz da olsun rahatlama sağlayan önerileriniz var mı acaba bu aralar tansiyon düşüklüğü nedeniyle dışarı çıkamıyorum diş hekimine gitmeye fırsatım olmadı maalesef