Bence bebeğin bir gün bile fazladan anne karnında kalması kadar kıymetli birşey yok ayrıca sancılar olduğu zaman doğum yapmakta sütünüzün daha çabuk gelmesini sağlıyor diye dinledim geçen bir doktoru ekstrem durumlar dışında bebek durabildiği kadar durmalı diye düşünüyorum hele ilk gebeliklerde