Zlm29 ablam 2 dogumunuda Fatma Ersan’da yapti sezaryen olarak gayet memnun. Normal dogumda da cerrahi olarakta cok iyi bir doktor olduğunu biliyorum. Ben 29. Haftama giricem Gebze’de oturuyorum fakat hic memnun degilim buradaki doktorlardan iyi olanda cok pahali 😁 o yuzden Fatma Hanima gecis yapmaya karar verdim doktora guvenebilmek cok önemli