Buse91 Kızlar 37 haftalık hamileyim. İdrar tahlilimde lökosit değerim 11 çıktı. Doktorum herhangi bir ilaç falanda vermedi.Var mı aynı durumu yaşayan?
Aysegulum27_ Buse91 seninki iyi yine benimki 500 çıkmıştı antibiyotik kullandım bol su içtim düzeldi gibi tekrar tahlil vereceğim
Buse91 Aysegulum27_ ben yüksek diye baya korkmuştum sizinki baya yüksekmiş. Geçmiş olsun kısa sürede düzelir umarım🙏
Buse91 Dyguak günde 3 litreye yakın su içiyorum ama bebeğe de geçebilceğini duyunca biraz korktum açıkçası