Eliftmzkrkmz Rukiye1006 bende var ama çok etkileyecek değilmiş yapabilirsin dedi. Ortopediye gidip mr’a girebilirsiniz doktorunuz söyler. Çok ileri derece olana önermiyorz ıkınmayı demişti.