Glsvr1 Merhaba benim ilk doğumum olucak allah kısmet ederse kalça çıkıklığı var bende bu yüzden sezaryen istiyorum böyle bir sorun yaşayan var mı paylaşırsanız çok sevinirin ☺️
ecembugra53 Glsvr1 onu en iyi doktor katar verir canımm bende de astım var ciğer ölçümü yapılmadan normal Doğum olmaz dedi herseyime bakılacak ondan sonra dedi bana da canım