Kızlar öncelikle dişimde oyuk vardı ağrı yapmıyodu dün kırıldı bugünde gittim dişçiye ağrı olmasın erken önlem alıyım diye ama 5den beri ağrı çekiyorum doktorum antibiyotik alabilirsin dedi başka dişçiler bişey yapamayız erken doğuma kadar riski var dedi aranızda bu sorunu yaşayıp nasıl bi yol izlediniz duş soğuk kompres karanfil ağrı kesici denedim ama fayda yok doktor al dedi ama antibiyotikde el vermiyo içim ne yapıyım önerisi olan yardım eder mi