Aynı benimde karaciğer enzimlerim yüksek çıktı doktor gastroentoloji bölümüne yolladı oradaki doktorum tüm batın usg istedi hemen çektirmen lazım dedi tabi ben üniversite hastanesinde radyoloji de 2 ay sonraya sıra anca bulduğum için özele gidip çektirdim inşlah sen sırayı hemen bulursun canım malesef yoğunluktan dolayı hemen çekmiyorlar hamilelikte de önemli birşey olduğundan biran önce baktırmam lazım