Sevdadeniz_ Kızlar oğlumuz olucak Allah nasip ederse ben Deniz istıyorum eşim tutturmuş Rodin diye napsam ikna edemiyorum Deniz Rodin olsun ozaman diyor sizce napmalıyım RODİN ismi güzel mi pek aşina olduğumuz bir isim değil çünkü
Leylali Sevdadeniz_ Rodin çok güzel bir isim bence 😇 ikisini koysanız da güzel durur bence. Eşinizle tatlıya bağlayın 🥰🥰
Dvsrc_1 Sevdadeniz_ rodin çok güzel isim benim eşimde rodin istiyor ama yeğnimin adı robin diye koymak istemedim 😊
Gizemlimmio Sevdadeniz_ Ayrıca Rodin ismini ilk defa duymama rağmen kulakta bıraklığı tınıyı sevdim ben 😇 Hem sizin hem eşinizin gönlü kalmasın Deniz Rodin olsun miniğiniz bence🌸
Sevdadeniz_ Deletedmom92 Eşim doğulu kendi kültüründen bir isim koymak istiyor ama sorunca Auguste Rodin den esinlenerek koyuyorum diyor 😀
Deletedmom92 Deletedmom92 Sonucta bebeğiniz ikinizden bir parça kuzuum☺️ Hem senin hem eşinin dediği olsun.. Deniz Rodin koyup tatlıya bağlamak en güzeli 😚💕
Sevdadeniz_ Jamunakya Canım hepimiz aynı bayrağın altında bu ülkenin vatandaşıyız . Benim ismi istememenin sebebi senin tabirinle “bas bas doğuluyum diye bağırıyor” olması değil kulağıma hoş gelmemesi ☺️
aisee Jamunakya İnanır mısınız sizin kadar itici değil. Gerçi sizin gibi küçük beyinlilere ancak ırkçı söylemler yakışır
Gizemlimmio Jamunakya Bebeğin babası doğulu farkında mısınız? Doğulu diye bağırsa kime ne? Size bu mu sorulmuş ayrıca. Anne isimlerin uyumundan bahsetmiş.Bu sığ düşüncelerle hiç bir yere varamazsınız.
aminegunes24 Bir kaç gün önce biride kaynanamın rüyası diye açmıştı post onunda kaynanası ronai istiyordu onun eşimin ailesi de doğuluydu diye hatırlıyorum😀