Merhabalar sevgili anneler. 28+3 haftalık bir erkek bebek annesiyim. Günlük üç dört kez hareketlerini hissedebiliyorum. Son bir haftadır da aynı şekilde çok az hissettiğim için korkup doktora gittim. Ultrason cihazının ucuyla bastırıp üç dört kez salladıktan sonra ufak birkaç hareketi oldu. Suyu ve gelişimi iyi fakat doktor tekrar hissedemezsen gel yatış yapalım dedi buna anlam veremedim açıkçası. Hareklerinin az olması veya benim hissedemiyor olmam normal midir ? Bunu aşırı sıkıntı ediyorum…🙁