Merhaba arkadaşlar benimde size anlatmak istediğim hikayem var…
eşimle evlilik yıldönümümüz 7 nisan bütün gün dışarda dolaştık ettik ordan annemlere geçtik gece 3 e kadar kaldık 3 ten sonra eve geçtik namaz kıldım dua ettim Allahım doğur@ayım artık yeter dye 40+3 olmuşuz..yatağıma geçtim iki saat sonra 5 gibi bel ağrılarıyla uyandım Eşimi uyandırdım sancım başladı dye 19 saat sancı cektim tabi bu arada 5 saatte bir hastaneye gidiyoruz hemşire kal dedikçe ben inatla bana suni sancı vereceksiniz dikişli doğum yaptıracaksınız dye inatla eve gidiyorum sancılarımı evde çekmek istiyorum dye iki defa eve gittim en son gece 10 da tekrar gittiğimizde 7 santim açılmam olmuştu doğumhane koridorunda 1 saatlik yürüyüş ve ıkınma hareketleriyle 9 cm Le doğuma alındım 00 15 te 9 nisan gecesinde kızımı kucağıma verdiler doktor kesmedi beni ama kızım gelince iç taraftan 6 dikişlik kesiklerim olmuştu 😊dikişler kaçınılmaz olmuştu