Glsvr1 İyi akşamlar 25 haftalık hamileyim çok fazla gaz sancısı çekiyorum bu sorunla karşılaşan var mı hep gaz sancısı giriyor kasıklarıma ve karnıma çatlayacak gibi oluyorum 😞
yumukeller Glsvr1 bende aynı durumdayım 24 haftaligim aşırı şişkinliğim oluyor nasıl geçecek bu acaba
ecembugra53 Glsvr1 bende de var canım cok kötü oluyor Ya 🤲🏻 Hareket ediyorum bol bol su içmeye çalışıyorum
Duygu4444 Glsvr1 uzanıp ayaklarınızı yukarı doğru dik bir şekilde bekletin 10-15 dk fln gazın dağılmasını sağlıyor birde ılık duş çok iyi geliyor
ECeren Glsvr1 kalpden gidiyom die ambulansla acile gitmişliğim var 🤦🏼♀️ Gaz kötü iki şekilde hafiflettim yemeklere kimyon ve evde volta atarak he bide sağ olsun eşim bebek için olan gaz çıkarma tekniklerini üstümde deniyo 😂 Gayette işe yariyo 😂
Elifhusnam yumukeller geçmiyor malesef ilk haftalardan beri böyleyim geçer zamanla dediler fakat 34. Haftadayım su içmeye korkuyorum patlicak gibi oluyorum Bazen şişkinlik ve gaz dan .Ilk gebeliğim de böyle değildim bu sefer fenayım
Glsvr1 Hiç bilmiyorum doktoruma sormayı da unuttum 😞 ben çok su da içiyorum normalde de 5 litreye yakın içiyorum bazen nefes alamayacak kadar sancı giriyor 😞
2020ARALIK Bendede gaz var hatta bebek zor görünüyor ama beni hiç rahatsız etmiyor anlamış değilim ama buna şükür
Glsvr1 Allah yardım etsin hepimize 🤲 benim bir de kasıklarımda sızı gibi sancı oluyor sizin de öyle mi yakın zamanda başladı bu da
Gamyy Merhaba, biz bugün 6 haftalık olduk ve benim de gaz sancım var karnım davul gibi şişti ve patlayacakmışım gibi hissediyorum :(
Sedaerat Benimde çok gazım oluyordu doktorum bana ballı ıhlamur içebilirsin rahatlatır demişti ben sevmedigim için içmedim sizde doktorunuza sorup icebilirsiniz
yumukeller Elifhusnam Allah yardımcımız olsun gerçekten karnım patlayacakmis gibi oluyorum. Su için su için diyorlar ama çok içince çok kötü oluyorum.
Gamyy yumukeller bende epey su icmeye calisiyorum ama içtikce daha cok şişiyorum ve çok rahatsız oluyorum.
Alisa_ Bende de var gaz çok fena 🙄 karnim patlayacak gibi, nefes alamıyorum 🙄 26ci haftadayim.. İleri haftalarda geciyo mu?
Alisa_ Glsvr1 Doktorum olur oyle seyler hamilelikte dedi) Eger cok fazla rahatsiz olursan ilac yazarim demisti) Demekki ilaci var)