Merhaba anneler nasılsıniz nasik gidiyor ben 33 haftalik oldum ☺️ Almanya da ki terbuceli anneler yazabilirmi hastane de refakatçi kalabiliyor mu kac gün kaliniyor hastanede? Neler koydunuz hastane cantaniza malum yaz bebegi olacak ama havalar karışık karar veremedim.Siz neler yaptınız yada yapacaksınız? 😘