ecembugra53 isilay Evt canım ben 3 ay kullandım şakın bırakma atlama günleri hervgün iç ilaçlarını eksik etme
isilay Cmn92 benim kanamam yok karın ağrım var sadece ama kullanıyorum 2 haftaya kadar Allah nasip ederse kalp atışlarını dinlicez Ecrinnur25
ecembugra53 isilay olr canım normaldir o zamanlarda şişkinlik hersey oluyor normal geçecek düzene girecek yavaş yavaş