Bebeğim aşağıda olduğu için yapmamız gerektiğini söyledi doktorum ve 34+5te yaptı. Ben de biraz korkuyordum. Ancak eldiveni takıp jel yardımıyla bu muayeneyi yaptığından, çok bir şey hissetmiyorsun. Kendini kasarsan kasların da kasılacağından canın yanar. Ben muayene sonuna doğru biraz kastım ve o sırada biraz canım yandı.