Prensesimn Kızlar biliyorum bebeğin hareketli olması çok iyi. Ama son bir kaç gündür aşırı hareketli ve Bazı hareketleri canımı da acıtıyor. bazen de poposunu dikip bi süre öyle kalıyor bu kasılma mı? Kafamda deli sorular 🙇🏻♀️
Nnur1 Prensesimn ay ben de bunu çok merak ediyorum. Aynı pozisyonu benim bebeğim de yapıyor. 33.haftamdayım ben de
Aydeniz09 Prensesimn Bizim daha dün 31. Hafta bitti 32. Haftaya girdik tam tersine 4 gündür çok az hareket ediyor 🥺 Önceden kıpır kıpırdı şimdi çok sakin karnımla oynarsam az hareket ediyor okadar 😣
Nvn00 Prensesimn Bizde 35. Haftadayız aynı şeyleri yaşıyorum. Son bir kaç gündür aşırı hareketli ve sürekli bi noktada toplanıyor korkmaya başladım erken mi gelecek diye
Ayseyucel33 Anlattıklarının aynısı banada oluyor bende 36 yım sanırım kasılma onlar canım doğuma hazırlık 🥰
Prensesimn Ayseyucel33 sanırım artık gelmek istiyorlar 🙉 inşallah zamanında sağlıkla gelirler korktum birazcık ☹️
Prensesimn Nnur1 aslında aynı hareketi ultrasondayken de yaptı doktora sordum poposunu dikiyor normal dedi ama yine de kasılma mı değil mi endişelendim🙉
Prensesimn Aydeniz09 o haftalarda benim de olmuştu birden kesiliyordu gün içinde deli gibi korkup bekliyordum minik bir hareketini. Ama günde en az 10 defa hareket ediyorsa sıkıntı yok demektir 🙏🏼
RukenMuhammed 37+2 deyim bende de aynı şekil😀 inanılmaz hareketli💃 Eşim dışardan görüyor midemin orda poposunu bi dikleştiriyor ki sanki midemi yırtıp çıkacak😀 hareketli olmasına çok seviniyorum orası ayrı ama ciddi ciddi canımı acıtıyor aslan oğlum😕
Prensesimn Nvn00 ben de korkuyordum ama bir çok kişi aynı şeyi yaşadığı için rahatladım 😍 doğduklarında da bizi böyle peşlerinden koşturacaklar demekki 👻
Prensesimn yasemin535 36 dan sonrası biraz daha rahattır diye düşünüyorum nedense ☹️ Doğsa bile ciğerleri gelişmiş olur. Ama iyi düşünelim iyi olsun 🙏🏼
RukenMuhammed Prensesimn kesinlikle😍 bazen karnımda tusunami etkisi yapar gibi çalkalıyor o şekilde görünce basıyorum kahkayı😂 o olsun yeter ki,sağlıklı olsun herşeye razıyım💙
Prensesimn __meczup__ nst ye girdiniz mi hiç? Ben bu hafta gireceğim sanırım bakalım bu kasılmalar sancıların habercisi mi bunu çok merak ediyorum.
Misssimsek Prensesimn 36 olduk bugün kontrolüm var sanırım ilk kez giricem nst ye. Benimde oluyor gün içinde hatta bu gece uyurkende olmuş uyanınca farkettim. Bakalım sancı kasılma mi.
Aydanaydn Prensesimn benimkide poposunu sağıma dikip öyle uyuyor yamultuyor karnımı 😂kasılma değil sanırım bu doktora sormuştum poposunu yaslıyo demişti ultrasnda da yaptı hatta aynısını .