22haftalikken bendede oldu tansiyona baktırdım normaldi bir ay sürdü kan testi yaptırdı doktor kanım düşük çıktı B12 eksikliği varmış bunlardan da olurmuş iğne vuruldum kan yapıcı şeyler yedim düzelince geçti bende korkmuştum baya araştırdım kansizlikta çarpıntı yapıyormuş