Hurim07 ben joie litetrax 4 aldım. Tercih sebebim çok kolay açılıp kapanması, tel elle açıp kapatabiliyorum ve kaldırabiliyorum. Eşim yanımda değilken sıkıntı çekmek istemedim. Arabamızın bagajıda küçük ama çok iyi katlanıyor bagaja rahat giriyor denedik.
Kötü yanlarına gelirsek, bir kere bence görüntü itibariyle çok estetik değil, ve çift yönlü kullanımı yok. Yani senin için neyin önemli olduğuna karar vermen gerekiyor. Benim için en önemli özelliği kolay açılıp kapanmasıydı.