Merhaba arkadaşlar .20+5 haftaligım .özel bir kolejde öğretmenlik yapıyorum.ozelde olduğumuz için malum kamu personellerinin 24. Haftada ayrilabildigi doğum iznine bizler 32. Haftada ayrilabiliyoruz. şikayetim mağduriyetim şu özel okullarda yaz döneminde çoğu zaman sigorta maaş verilmez benim de Haziran da. On aylık sürem bitiyor ve on aylik olur anlaşmalar .doğum izninden faydalanmak için kurum sahibine bir ay daha sigortami yatırması talebinde bulundum ama önümüzdeki donem de onlarla calisamayacagim için yani gebe oldugun için bunu yapamayacak larini söylediler çok moralim bozuldu zaten pandemi dönemi diye devlet desteğinden başka maaş almadık.eşim de part time çalışabiliyor .izin haklarimizi ayrıntılı bilenler….😒 Nette kiler net bilgi değil o yüzden buraya yazıyorum