KubraSS- Kizlar Dr sormayı unuttum bu haftada uzun yola giden varmı yol 4 5 saatlik yer Ankara’dan Mersin’e gitcez acaba sorun yaşayan oldumu küçük haftalarda gittim ama bu hafta çekindim
Meriwa KubraSS- 30 umda sordum 5 saate arabaya izin verdi ama üstü olursa uçak olması lazım dedi normal bi gebeliğim var hersey normal ama sende bişey varmı yokmu bilmem ama
Suledonmez2906 KubraSS- kendi arabanızsa arkada uzanarak gidersin canım ama uzun süre hareketsiz kalma derim yanii haftan bayağı var sıkışmasın bebişş😊👼🏻
Marysa KubraSS- 31 de kendim sürerek 2 saat git gel yaptım toplam 4 saat. Tekmeleye tekmeleye sürdüm 😂 ama 35 te biraz sakıncalı gibi
KubraSS- Suledonmez2906 ahh sorma canım kaynanamgile gitcez kaynimgilde gelebilir o yüzden önde gitcem
Suledonmez2906 KubraSS- o zaman sürekli mola verin canım ayakların kasıkların açılsın mecbur gitmen gerekiyorsa yapacak bişey yok🙆🏼♀️
brcaky KubraSS- herhangi yakınındaki bir doktora sor o zaman çünkü kısalma varsa ciddi sıkıntı yaşarsın olcak değil ama tedbirli olmakta fayda var
Darkgod KubraSS- her iki saatte bir onbeş dakika yürüyüş olarak izin vermişti doktorum ayrıca arabayı ben kullanmıştım
cankiz1010 36+ 4 de 12 saatlik yola gideceğim doktor da tereddüt etti ama doğum için başka şansımız yok 🤦🏻♀️
Kubrataskran haftada bende arabayla 10 saatlik bi yolculuk yaptım hiç korkma arabanın arkasında uzan giderken kendi arabanızsa tabiki. 2 saatte bir mola verin biraz yürüyüş yap dikkat et yine de kendine. Doktorunun numarası yada hastanenin numarası varsa yine de bi arayıp bileği al bence doktorundan
KubraSS- Kubrataskran ahh canım arabanın arkası dolu olma ihtimali var kaynimgilde gelebilir o yüzden canımı sıkan da o nasıl olcak diye bugün arayacağım hastahaneyi sorayacagim
KubraSS- Suledonmez2906 ya aslında ben istiyorum sürekli kaç aydır evde ve malum bebiş oluncada hep evde olcaz bı değişiklik olsun diye istiyorum aslında
RuzgarsMommy Bende 4 saatlik yol gittim geldim bu hafta 32.haftamdayim ön koltukta koltuğu geriye yatirmak dhaa iyi oluyor karın sıkışıyor sanki sonrasında hafif ağrı olabilir
KubraSS- RuzgarsMommy araba kalabalık olursa sıkıntı olur galiba hiç biaey yapamam ne on ne arka koltukta
Buselensi KubraSS- bende 33 üm izmirden ankaraya giidcem hiç bi sıkıntım yok ama doktorum saat bası mola verip 20 dk yürüme şartıyla izin verdi gitmeme
Heymamma Haftamdayım bu zamana kadar 3 saatlik yol yapıyoruz memlekete ailelerimizin yanına. Son haftalarda arkada uzanarak gittim geldim ara ara yürüyüş yaptım. Doktorun da bilgisi vardı. Ama bu haftasonu biraz zor oldu. Eğer herşeyiniz normalse kendinize bi kaç yumuşak yastık alıp arkada uzanarak gidebilirsiniz
KubraSS- Heymamma arkada gitme şansım pek olmaya bilir ama eşimle ikimiz gidersek aynen arkada yatıp gitmek en mantıklısı
30ekim19 KubraSS- Bende 35 im üç gün önce 3 saatlik yola gittim geldim fazla su içmemeye çalıştım sürekli wc ihtiyacı olmasn diye iyiydi yolculuk ama yoruldum yinede