Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim ben bi kaç gündür kanama geliyor. Bu sürekli heran kanamam değil çok açık renk ve birgün sonra kahverengi oluyor. Dün yürüyüş yaptım 2 saat akşam yine olduğunu gördüm. Ayıptır söylemesi peçete ile anlaşılıyor. Tekrar lavabo gidiyorm öyle aynı miktarda gelmiyor hatta hiç gelmiyor. Bugün rendavu aldım doktor gittim. Bebeğimi gördüm ve kalp atışını duydum. Ama kanama için ilaç fitil verdi yormamam gerektiğini bazı uyarılarda bulundu. Bunu yaşayan nedenini bilen varmı. Normal mi olanlar