Ben de son aylarda alırım diye çok korkuyordum ama 2. Trimesterde alıyorsun asıl alacağın kiloyu. 36. Haftamdayım 12 kilo aldım. İlk üç ay 2 kilo ikinci üç ay da 6 kilo üçüncü dönem de 4 kilo aldım doğuma 25 gün kaldı ne kadar alırım bilmiyorum. Kendimi sıkmıyorum ama yiyorum içiyorum dinleniyorum 😅 bebek de zaten daha şimdiden doğum kilosunu buldu. Sadece çok tuzlu hamur işi yemeyip suyumu bol içmeye çalışıyorum ödemim olmaması için kilo almak sorun değil de ödem çok rahatsız ediyor.