Kızlar yeni doğum yaptım ama hiç rahat değilim adet sancısı gibi sancım var özellikle emzirirken bütün vücudum kaslarım ağrıyor bir de kızım var dinlenmek de yok bugün de fark ettim carpintim var gögsum daralıyor ve kendimi kötü hissediyorum sanki psikolojim bozuluyor iyi değilim hasta hissediyorum gibi eşimde bir haftaya askere gidicek kaynanam gelecekmiş köyden beni beklemeye bebeğimin yüzüne nefesini ufluyo hep kucağında tutuyor herşeye karışıyor sutum gelmedi onu söylüyor habire kendisi hamileyken bir kere gelmiş insan değil doğumda yanımdaydı olmasaydı bin kat iyiydi orda daha erkek doktorlar var diye kafanı kapat yok efendim içerde yuru diye diretti bana bebeğimin yüzüne üfledi sabaha kadar. hurma yedirdi çocuk yoğun bakıma gitti midesini yikamislar delircem 40 gün onunla geçirmek tamamen hizmet isteyen biri ve benim psikolojim bozuluyor sanırım al basması dedikleri şey gerçekten iyi degilim kocamda gidiyor hep ağlamak istiyorum bana basıyorlar galiba napcam ben var mi böyle şeyler yaşayan 😔😢😢