Fatmaa11 canım benimde gebelik sekerim var. Mineralli su al onu içebilirsin. Sodayıda çok istersen 1 tane sade iç günde. Ama çok değil ben günde 6 kere parmaktan açlık tokluk kan bakıyorum soda içtiğim zaman biraz tetikliyor çünkü soda dediğin içine basmışlar karbondioksit ama kola vs içmekten iyidir. Seni anlıyorum. Meyvesuyu , kola, gazoz hepsi yasak bana