Sevgi_dmrc canim bende adetim 1 hafta gecince yapmıştım. Sebebide daha oncede gecikmem olmustu negatif cikinca hayal kirikligi yasmaistim bunda da oyle olmasin diye 1 hafta bekledim hatta 2 tane test aldim😂 testi yaotigim anca 2.cizgiyi gördüm dogru cikti 6 haftalik hamileydim. Gözün aydin insallah ama kan tahlili vemreyi ve doktora gitmeyi ihmal etme canim❤