Semam 🙋🏼♀️ ben spinal oldum o kadar rahat geçtiki anlatamam. Ki aylar öncesinden kabusum olmuştu nasıl olacak falan diye korkuyordum. Doğumdan 1 hafta sonra kendim her işimi yapabiliyordum öyle ki evimi tek başıma silip süpürdüm.. bence yavrunun doğum anını görmelisin müthiş bir duygu. O minnak ağlamasını duyuşum, Pamuk yanağını yanağıma değdirdiklerinde susması Dünyanın en güzel en paha biçilemez hissi bence 😇🥰
Bu güzel duyguları yaşamalısın kesinlikle