krktasnihal90 Kızlar merhaba ; 31. Haftamdayım göbek deliğimin etrafı yani karnımın içi acıyor iki gündür ama sürekli değil oturup kalkarken yürürken sizde de oluyor mu sebebi nedir acaba bilen varmı ? Endişelenmeli miyim
Tucenur krktasnihal90 canım bnde aynıydım 31 haftada bi kac gün devam etti ve geçti suan 34 haftalıgım sorun olmaz yani
sule-0606 krktasnihal90 bugun 33 olduk tam uc gun once aynı acıyı yasadım ve cok korktm sancımı acaba dıye ıkı gun surdu acısı gectı sukur karın yırtılmasıdır dıye dusundum bende
TugceBahadir krktasnihal90 17 21. Haftalarda hissettiğim ağrı sizde sadece oturup kalkerken oluyormuş benim 3 günüm zehir olmuştu nefes alırken Bile acı çekiyordum çok şükür 28+5 deyim bi daha yaşamadım doktorum çok normal dedi kaslar gerildiğinde rahim büyüdüğü için oluyormuş magnezyum kullanıyorum sıcak su azda olsa işe yarıyor
krktasnihal90 Tucenur çok teşekkür ediyorum 🌸rahim bağları geriliyor falan gibi şeyler okudum ondan sanırım benim de kısa zamanda geçer inşallah özellikle bebişin hareketlerini hissettiğim kısımda oluyor
1104 krktasnihal90 bende korkuyorum ama sanırım normal batma hıssı de varmı göğüs altında oturuyorum ben hep gün boyunca batıyor
krktasnihal90 Butterfly1720 @Sule_2906 @RuzgarsMommy teşekkür ederim kızlar demekki bu haftalarda oluyor uzun sürmemesi dileğiyle❤️🌸🌼
RuzgarsMommy krktasnihal90 canim ben doktorda çıktım doktorum suyumun fazla olduğunu o yüzden karnımın gerildigini sertleştgini söyledi meyve ve karpuz özellikle azaltcam dikkat et dedi su fazla olunca olurmuş karinda gerilmeler ağrılar.
krktasnihal90 RuzgarsMommy çok teşekkür ederim canım geçen hafta gittim bende suyum iyiydi iki hafta sonra kontrolüm geçmezse daha erken giderim çok sağol😘
Yaseminakkoyunk krktasnihal90 bende 27 hafta içindeyim ve bana hep oluyordu şimdi daha fazla oluyor neden bilmiyorum ama göbek deliğimin sağ yanı pozisyonundan olabilir bence
krktasnihal90 Yaseminakkoyunk benimde göbek deliğimin üst tarafı bebişin hareketlerinin olduğu yer sanırım çoğunlukla yaşanıyor normal gibi 🤗