Naciyemert Hanımlar ben 16 gün önce sezaryanla doğum yaptım 3 güne kadar az az kanamam vardi ama 3 gündür hic yok sizce normal mi sezaryan oldugu icin normal diyenler var
KbrHkn Bende 26 gün önce oldum birkaç gündüzenli kanamam oldu sonra da ara ara olmaya başladı annem normal Doğum yaptığı halde pek olmazmış bence bünyeyle alakalı diye düşünüyorum 🤔